loader image

טיפים לשיווק דיגיטלי | הקמת חנות אינטרנטית



בין אם אתה מקים חברה חדשה או חושב על הקמת חנות אינטרנטית עבור העסק שלך,

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית היא חיונית.

קבע יעדים


כמו בכל פרויקט, חשוב להתחיל בזיהוי היעדים שלך.

לפני הקמת חנות אינטרנטית המטרות שלך צריכות להיות ספציפיות, מדידות וניתנות להשגה.

עליהן לעבוד לקראת יעד, כמו הגדלת המכירות הכוללות ב -40% או להתמקד במכירת מוצרים בעלי שוליים גבוהים.

תהיה ספציפי – שים מטרות ברורות על השולחן. המטרות שלך צריכות להיות קלות להבנה.
מונחה פעולה – זיהוי אסטרטגיות וטקטיקות שיעזרו לך להגיע ליעדים שלך.
מציאותי – המטרות שלך צריכות להיות מושגות בהתחשב בזמן ובמשאבים שיש לך.
ציר זמן – לוחות זמנים מוסיפים דחיפות ומטרה ליעדים שלך וגם מונעים מהתהליך לקחת יותר מדי זמן.


הקמת חנות אינטרנטית – זהה את היעד הדמוגרפי שלך


לפני שתוכל להתחיל להחליט החלטות שיווקיות, עליך לדעת איזה סוג לקוחות אתה מנסה למשוך.

שוק יעד הוא קבוצה דמוגרפית שהחברה שלך שואפת לשרת עם המוצרים או השירותים שלה.

השוק שלך עשוי להיות רחב יחסית או ספציפי מאוד.

לדוגמה, בשנת 2020, 57 מיליון בני נוער אמרו כי פלטפורמת המדיה החברתית המועדפת עליהם היא אינסטגרם.

אם העסק שלך מוכר מוצרים המיועדים לבני נוער, עליך להשקיע יותר בשיווק באינסטגרם.

התייחס לנתונים הבאים בקביעת היעד הדמוגרפי שלך:

גיל
מקום
מצב עיסוק / משפחה
הַכנָסָה
מִין


בנה אתר מקצועי


הקמת חנות אינטרנטית, אתר אינטרנט מקצועי ועדכני הוא מרכיב מרכזי בכל אסטרטגיה דיגיטלית.

מחקר מצא שלוקח כחצי שנייה למבקרים לגבש דעה לגבי האתר שלך

חצי דקה שקובעת אם הם רואים את העסק שלך כאמין.

הרושם הראשוני הזה משפיע על הסיכויים שלהם לבחור לקנות ממך או להשתמש בשירותים שלך.

חשוב שהאתר שלך יציע עסקאות מאובטחות, מידע ברור על המוצר וחוויית משתמש נכונה. תמיד חשוב לייצג את העסק בצורה מקצועית ככל האפשר. אתר אינטרנט שמשקף את המיתוג שלך, אינו מכיל שגיאות ומכוון ביעילות את הלקוח לרכוש ממך.

עדיף לעבוד עם איש מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי בהקמת חנות אינטרנטית,

במיוחד אם אתה חדש בפיתוח אתרים.

בלי קשר, עדיף לך לעבוד עם חברה לבניית אתרים אמינה.

חברה לעיצוב אתרים

פיתוח תדמית של המותג | הקמת חנות אינטרנטית


חלק בקביעת האופן בו העסק שלך נתפס על ידי הלקוחות הוא בחירת קול ותדמית של המותג

אנחנו בליין סטודיו ממליצים להכין ספר מותג מקצועי שבו יהיו הפונטים, הצבעים, עיצובים גרפים שונים, לוגו ועוד.

מיתוג עסקי

לפני הקמת חנות אינטרנטית | צור פרסונה לקונה


דרך טובה להבין באמת את הלקוחות שלך ולהתאים את מאמצי השיווק אליהם היא על ידי יצירת פרסונה של הקונה. בדוק את הנושאים הבאים בעת תכנון אישיות הקונה שלך:

דמוגרפיה
דפוסי התנהגות
מוטיבציות
מטרות
אינטרסים
סגנון חיים
ערכים

אופטימיזציה לנייד, קול ושולחן העבודה


באופן מסורתי, קודם כל תוכננו מרבית האתרים להצגה באמצעות שולחן עבודה. יחד עם זאת,

יותר אנשים מתחילים להשתמש בכלי חיפוש המופעלים באמצעות קול על מנת למצוא את מבוקשם באינטרנט ונכנסים לחנויות ואתרים באמצעות מכשירים ניידים.

התוכן או חנות המסחר האלקטרוני שלך צריכים להיות נגישים ופונקציונליים באותה מידה באמצעות שולחן עבודה או מכשיר נייד.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא חלק חשוב מאסטרטגיית שיווק דיגיטלי ובמיוחד בהקמת חנות אינטרנטית.

היא נועדה לעזור ללקוחות למצוא את המשאבים שהם מחפשים כאשר הם מקלידים מילת מפתח ספציפית במנועי החיפוש. נכון לשנת 2021, 55% מהמשתמשים מבצעים חיפושים קוליים כדי לבצע שאילתות באמצעות סמארטפונים.(נתון מארצות הברית) האופן שבו אנשים ממלאים מילים את החיפושים שלהם שונה מהאופן בו היו מנסחים אותם בעת ההקלדה, לכן וודא שהאתר שלך מותאם לשניהם.

הקמת חנות אינטרנטית | פתח בלוג


ליצירת בלוג לאתר של חנות מסחר אלקטרוני יש מגוון יתרונות.

זה עוזר לבסס מומחיות, סמכותיות ואמינות,

כל אלה יעזרו לתוכן שלך להתמקם גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP). זוהי גם דרך נהדרת לספק לקהל שלך תוכן שימושי ומרתק שתוכל להפיץ באמצעות דפי המדיה החברתית שלך ולהביא תנועה לאתר שלך.

בלוג הוא גם דרך לפתח את האישיות של המותג שלך ולייצג את עצמך באופן שמושך את היעד הדמוגרפי שלך.

התחבר לעסקים אחרים


יצירת רשת עם עסקים אחרים באופן מקוון ובקהילה שלך היא דרך נהדרת להגיע ללקוחות חדשים, במיוחד לעסקים חדשים.

מכיוון שסחר אלקטרוני אינו מוגבל בגיאוגרפיה, יתכן ויותר לקוחות ברחבי הארץ ואפילו העולם יוכלו להגיע אליכם. חיבור עם עסקים אחרים בכדי לספק הזדמנויות פרסום וקישורים נכנסים זה לזה יכול להועיל לעסק שלכם.

צור ותחזק נוכחות ברשתות החברתיות


מדיה חברתית היא מרכיב חשוב בשיווק דיגיטלי, במיוחד כשמדובר בבניית עסק חדש שמיועד למסחר אלקטרוני. נכון לשנת 2021 ישנם 2.60 מיליארד משתמשי פייסבוק ברחבי העולם, מהם 1.73 מיליארד משתמשים יומיים.

סוגים מסוימים של מדיה חברתית פופולריים יותר בקרב דמוגרפיה ספציפית.

אתה יכול להשתמש באישיות הקונה שלך כדי לבחור באיזו פלטפורמת מדיה חברתית להתמקד. לדוגמא, 33.1% ממשתמשי האינסטגרם בארה"ב הם בין 25 ל -34. אם זו קבוצה דמוגרפית שאליה תרצו למקד, זה עשוי להיות כלי שיווקי משתלם.

לתקשר ולעסוק


השימוש בפלטפורמות המדיה החברתית שלך כדי ליצור קשר עם הקהל שלך מסייע לבסס אישיות ותדמית מותג עבור העסק שלך.

עמוד אינסטגרם, פייסבוק או טוויטר פעיל יעזור להפיץ את התוכן שלכם באינטרנט, להעביר אותו מול לקוחות פוטנציאליים ולעודד את הקיימים לחזור.

בקש ביקורות וכתובות דוא"ל


כאשר הלקוחות שלך מבצעים רכישות, בקש מהם להשאיר ביקורות בדפי המדיה החברתית שלך.

עבור אנשים רבים ביקורות גורמות לשינוי גדול בקביעה האם הן ירכשו מעסק או לא.

למעשה, מחקר אחד הראה ש -89% מהצרכנים קוראים ביקורות על מוצרים באופן קבוע לפני שקונים מוצר.

ניתן גם לאסוף כתובות דוא"ל מלקוחות וממבקרים באתר וליצור מסד נתונים.

טיפוח לידים / לקוחות עם מיילים


שליחת אימיילים תקופתיים המכילים מידע על מוצרים חדשים,

קופונים או עלונים יכולים לעודד זיהוי מותג ולהניע תנועה לחנות המקוונת שלך.

לשיווק בדוא"ל יש את שיעורי ההחזר על ההשקעה (ROI) הגבוהים ביותר, במחיר של 38 דולר לכל סכום של 1 דולר.

עבוד עם מומחה להקמת חנות אינטרנטית


שיווק דיגיטלי יכול לקחת זמן רב ודורש ידע מיוחד, ולכן עבודה עם מומחה היא רעיון טוב.

ברגע שתתחיל לקבל הזמנות מקוונות, יהיו לך דברים אחרים להתמקד בהם. איש מקצוע יכול לנהל נתונים חשובים ולוודא שאתר האינטרנט שלך אמין ופונקציונלי לחוויה חיובית ויעילה עבור הלקוחות שלך.

סוכנות לשיווק דיגיטלי יכולה לעזור לך בפיתוח אתר מסחר אלקטרוני חדש, להתחבר ללקוחות חדשים, להוביל תעבורה איכותית לאתר שלך ולעזור לך להתחיל למכור במהירות באינטרנט.

בניית אתרים

צור קשר
כדי להתחיל בפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך, צרו קשר עוד היום עם ליין סטודיו.

לא בטוח אם אתה מוכן לסוכנות שיווק דיגיטלי? קראו את הטיפים שלנו שלנו לפני שכירת סוכנות לשיווק דיגיטלי.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם...

טיפים

קידום אתרים אורגני SEO פנימי וחיצוני, מה ההבדלים?

מאמרים

פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל: איזו פלטפורמה היא הטובה ביותר?

טיפים

טיפים לשיווק דיגיטלי | הקמת חנות אינטרנטית

מאמרים

בניית אתר וורדפרס או וויקס?

מאמרים

פרילאנסר VS חברה לבניית אתרים – מה עדיף?

מאמרים

7 הפלטפורמות המובילות לפרסום ברשתות חברתיות לעסקים בשנת 2021

דילוג לתוכן