למה לינקדאין היא רשת המדיה הפופולרית ביותר לקידום B2B ב2022

האם אתה מחפש את רשת המדיה החברתית הטובה ביותר עבור העסק שלך? כשזה מגיע לקידום B2B (מעסק לעסק) , לינקדאין היא רשת המדיה החברתית הפופולרית ביותר.

על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי מדד המכירות,

 95% ממשווקי B2B מדרגים את לינקדאין כרשת החברתית מספר אחת שמספקת להם את התובנות העסקיות החשובות ביותר.

 בנוסף, 56% מהם לא מאמינים שפייסבוק וטוויטר יכולות להיות יעילות לשיווק B2B

אלא רק ל{B2C {business to client.

קרא עוד על שיווק בפייסבוק כאן

עם זאת, משווקים רבים עדיין לא לגמרי בטוחים כיצד להשתמש בלינקדאין ככלי מכירות B2B יעיל,

מדוע כדאי להשקיע בשיווק B2B בלינקדאין?

הנה שלוש סיבות מצוינות לשקול להשתמש בלינקדאין לקידום B2B:

לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת לצמיחת B2B

לינקדאין היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר לרשתות מקצועיות. יש לה למעלה מ -756 מיליון חברים , 60% מהם פעילים מדי חודש

לפי הדו"ח של תעשיית השיווק במדיה חברתית ,

81% ממשווקי B2B משתמשים בלינקדאין ו-73% מהם מתכננים להגדיל את הפעילויות האורגניות בפלטפורמה. למה? זה נותן למשווקי B2B הזדמנות מצוינת לקדם את המותג עם תוכן, עדכונים ממומנים, מודעות ועוד.

בעלי עסקים פעילים בלינקדאין

בעלי עסקים הם גם בני אדם טיפוסיים שמשתמשים ברשתות מדיה חברתית לגילוי מוצרים,

ולכן הגיוני שלינקדאין היא משאב מומלץ למחקר וגילוי B2B .

 למעשה, 84% מגולשי B2B השתמשו בלינקדאין כדי לקבל החלטות רכישה – מה שאומר שהפלטפורמה הזו מתאימה לקידום.

ללינקדאין יש תכונות לקידום B2B.

לינקדאין היא רשת חברתית שבה רוב המשתמשים הם אנשי עסקים. זהו מקום שבו חברים יכולים ליצור או להצטרף לקבוצות עם אנשים בעלי דעות דומות.

יתרה מכך, ללינקדאין יש תכונות ספציפיות כמו מודעות בתשלום, קבצים, מאמרים, סקרים ועוד שעוזרים לחברות B2B להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהן, להעביר את מסר המותג שלהם, ואפילו לעודד אנשים לקבל החלטות רכש.

7 רעיונות שיווק B2B של LinkedIn שכדאי לנסות עכשיו

אל תסתפקו ביצירת דף חברה בלינקדאין. הנה איך למקסם את הערך שלו לעסק שלך , תוך יצירת ערך ללידים פוטנציאליים.

1. ספר עוד על החברה שלך

עם המספר ההולך וגדל של פתרונות B2B בשוק,

חשוב לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלך יותר על החברה שלך כדי להעלות את המודעות למותג ולהגביר את אמון המותג.

 לפיכך,

הרעיון מספר אחת הוא ליצור פרופיל עסקי בלינקדאין שבו תוכל לכלול את כל הפרטים החשובים על חברת הB2B שלך.

למרבה הצער, רוב דפי החברה הם לרוב רדודים, עם מידע מינימלי בלבד על החברה. אתה יכול לעשות הרבה יותר עם זה כדי להביא יותר תנועה לאתר שלך ! לדף החברה או העסק יש שלושה חלקים שתוכלו למנף אותם כדי להציג מידע נוסף.

  • החלק הראשון הוא תמונת הכותרת של החברה , שאמורה להיות קליטה ומושכת.
  •  כותרת משכנעת תמשוך את תשומת הלב של מבקרים המחפשים מידע נוסף, ובכך תגרום להם להמשיך לקרוא.
  • חלק נוסף הוא תיאור החברה . Linkedin מגבילים את החלק הגלוי של התיאור שלך לשתי שורות, אז אתה צריך למקסם את המילים שאתה בוחר לשים קודם. אם שתי השורות הראשונות של התיאור שלך קליטות מספיק, המשתמש בהחלט ילחץ כדי לקרוא עוד על החברה שלך.
  • החלק האחרון הוא הקטע 'עדכונים אחרונים' . עליך להפוך את הקטע הזה לקליק וממוקד המרות ככל האפשר, כי זה המקום שבו לקוחות פוטנציאליים יכולים ללמוד עליך יותר אם הם לא נכנסים לאתר שלך. עליך לשתף באופן קבוע עדכונים ומידע אחר כגון קישורים לאינפוגרפיקה, כדי לבנות אמון וסמכות .

צריך דוגמה? תסתכל על פרופיל החברה של Hubspot. יש לה את כל המידע הנכון כדי לעורר עניין במוצרים שלה, ולרכוש לקוחות חדשים:

צילום מסך של עמוד שלם של עמוד חברת Hubspot

2. תהיה אנושי

שיווק B2B בלינקדאין דומה לשיווק B2C במובנים מסוימים.

 אנשים מעדיפים לקנות ממותגים שמרגישים אנושיים ,

לכן תקשורת שיווקית B2B טובה כרוכה ביצירת איזון בין מקצועיות והאנשת העסק שלך.

זכור: במכירת פתרונות B2B, אתה עדיין מתעסק עם אנשים אמיתיים – הם פשוט מייצגים עסקים. האנושיות במותג שלך תקל על אחרים להתייחס לשירותים שלך בצורה אישית. תקשורת ידידותית ולא רשמיות נוקשה יכולה לגרום לחברה שלך לבלוט בין המתחרים.

בדוק כיצד Affirm משתמשים בטקטיקה זו:

החברה מזמינה את המנכ"ל שלה לשתף את הישגיה ויעדיה של החברה,

מה שעוזר להגביר את הנאמנות והאמון למותג:

צילום מסך של מאמר בלינקדאין שפורסם על ידי Affirm

הנה כמה הצעות נוספות,

 כיצד להיות אנושי במותג שלך וליצור תגובה רגשית אצל אנשים שקוראים את התוכן שלך בלינקדאין:

  • שלב הומור במערך המקצועי
  • שתף המלצות של לקוחות
  • צור תקשורת מותאמת אישית
  • הצג את האנשים מאחורי המותג שלך

3. השתמשו ב-LinkedIn Video Marketing

שיווק וידאו בלינקדאין הוכיח את עצמו כיעיל מאוד!

משתמשים צופים בתוכן וידאו פי 3 יותר מאשר בתוכן סטטי,

וסרטוני דפי חברה יעילים פי חמישה ביצירת מעורבות, לפי הנתונים של LinkedIn .

וידאו הוא דרך מצוינת לבטא את אישיות החברה שלך מעבר ללוגו. זה אותנטי וזה מאפשר ללקוח להכיר, לאהוב ולסמוך על המותג שלך. 

במקום להתמקד בהחזר ה-ROI,

שיווק וידאו מוצלח בלינקדאין עוסק בהדגמת הערך של המותג שלך ללקוח הפוטנציאלי.

לדוגמה, אתה יכול לארגן סמינר מקוון חי לאימון, כמו ש-Softlanding עשתה.

לא רק שאתה יכול לספק לצופים מידע שימושי על המוצרים והשירותים שלך,

אלא שאתה יכול גם לשמור על מעורבות הקהל שלך בזמן אמת, ולכן להגביר מעורבות.

צילום מסך של אירוע אינטרנטי של SaaS שפורסם בלינקדאין

  • השתמש בשניות הראשונות כדי לגרום למשתמשים להתרגש לקראת שאר התוכן . אם תהפוך את 10 השניות הראשונות למהנות, המשתמשים בהחלט יצפו בסרטון כולו.
  • שמור את הסרטונים שלך קצרים ועדיין מטפלים במודעות למותג . הסרטונים הנצפים ביותר הם לעתים קרובות פחות מ-15 שניות, אבל אין שום נזק בכך שיהיו 30 שניות. מלבד הפן החזותי המרתק, הקלט אודיו כדי לעזור לאנשים לקלוט את הרעיון של הסרטון.
  • נצל את סיום הסרטון שלך על ידי קריאה למשתמשים לפעולה . אתה יכול גם לספק קישורים ליעדי פעולה, עבור קלות ונוחות.

4. קדם אירועי נישה ופודקאסטים

ביצוע מכירות B2B יכול להיות קל יותר ברגע שאתה עסק מבוסס בלינקדאין,

כך שלא תצטרך להשקיע כל כך הרבה זמן בשכנוע אנשים שיש לך את מה שצריך.

אירוח אירועי נישה ופודקאסטים יכול לעזור עוד יותר לפרסם את המותג שלך בשיווק B2B. למה? בעלי עסקים B2B מעוניינים באירועים מועילים בחינם שיכולים לעזור לעסקים שלהם לצמוח .

קידום אירועים ייחודיים זו טקטיקה שיווקית מצוינת בלינקדאין כדי להראות את המומחיות בנישה שלך ולעורר עניין בחברה שלך.

 תן לאנשים לחוות עד כמה אתה סמכותי בנושאים שחשובים לחברות שלהם. אתה יכול ליצור אירועים כדי לספק למשתמשים מידע נוסף , בדיוק כמו בדוגמה למטה:

צילום מסך של אירועי MailChimp בלינקדאין

חיים בעידן החינוך המקוון,

כאשר יותר ויותר אנשים מתמקדים בצמיחה עצמית, מספר מאזיני הפודקאסטים גדל במהירות.

 פודקאסטים יביאו תנועה לפרופיל שלך ואפילו לאתר שלך.

ישנם שני סוגים של פודקאסטים: אודיו בלבד ופודקאסט וידאו . 

בדיוק כמו פוסטים בבלוג,

כדי לקבל יותר מעורבות אתה רוצה למקד את הקלטות הפודקאסט שלך בנושאי נישה ספציפיים שאכפת מהם ללקוחות שלך.

לפודקאסטים B2B יש מספר יתרונות,

כולל הגברת המודעות למותג, חיבור המותג שלך ללקוחות אידיאליים, יצירת לידים לעסק שלך , בניית קהילה סביב המותג שלך וקידום המוצרים והשירותים שלך.

5. שתף דוחות ומגמות בתעשייה

כאמור, בעלי עסקים B2B מתעניינים בתוכן שעוזר להם לשפר את העסק שלהם ולהגדיל הכנסות. 

מגמות חדשות צצות כל הזמן, אז החברה שלך חייבת להישאר מעודכנת כדי להוכיח את מומחיות הנישה שלה.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשתף דוחות ומגמות בענף בפרופיל שלך. בדוק איך Accenture עשתה את זה:

צילום מסך המציג פוסט של החברה על דוח בתעשייה

יתרה מכך,

ללינקדאין יש תכונות לשיווק B2B כמו מודעות ליצירת לידים, הכוללות משיכת והמרה של אנשים המתעניינים במותג שלך . 

נתונים סטטיסטיים של יצירת לידים מאפשרים למותג שלך ללמוד כיצד משווקים אחרים משתמשים בתהליך כדי לרכוש ולהמיר לקוחות פוטנציאליים נוספים ללקוחות פעילים.

6. גייס עובדים חדשים באפליקציה

לינקדאין היא רשת מקצועית לגיוס עובדים,

כך שחיפוש עובדים חדשים בתוך האפליקציה יכול להביא יתרונות רבים.

 לא רק שאתה יכול לחסוך זמן בהתלבטות עם יישומים מאתרי עבודה מרובים, אלא שאתה יכול גם להראות ללקוחות ה-B2B שלך שהחברה שלך צומחת – מה שגם מגביר את אמון המותג.

לדוגמה, אתה יכול לכתוב על משרות פנויות בכותרת:

צילום מסך המציג את דף החברה של staffworx עם (אנחנו מגייסים) בכותרת

על ידי פרסום משרות בלינקדאין,

אתה יכול להבטיח שלעובדים פוטנציאליים יהיו את כל התכונות שאתה צריך. 

כדי לקחת את זה צעד אחד קדימה,

אולי תפרסם ספר אלקטרוני על השקפותיה וערכי החברה שלך כדי לוודא שאתה מושך אנשים בעלי דעות דומות.

7. הפעל קמפיין פרסום של LinkedIn

רוצה להגיע לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים בלינקדאין ?

 בין אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג, לקדם את המוצר או השירות שלך, או להגביר מכירות B2B, מודעות LinkedIn הן בחירה חכמה.

לינקדאין מציעה מגוון גדול של פוסטים של מודעות עם מיקוד מפורט תוך שימוש בפרטים שנמצאים בפרופילי LinkedIn. 

המשמעות היא שאתה יכול להבטיח שהמודעה שלך תוצג רק לאנשים בתעשייה ספציפית,

ובתפקיד שיהיה אחראי על רכישת השירות שלך או קניית המוצר שלך.

ועם מספר סוגי מודעות, כל חברת B2B יכולה למצוא את הפתרון הנכון :

סקירה כללית של לינקדאין על סוגי המודעות השונים שלהם

יתרה מכך, מודעות LinkedIn יכולות לעזור לך למצוא את קוני ה-B2B שלך בשלב הגילוי, ולעבוד איתם בכל שלבי מסע הלקוח. מכיוון שלמודעות לינקדאין יש תובנות נהדרות שיעזרו לעסקים לנתח נתונים, ויש לזה ערך רב.

כמשווק B2B או בעל עסק B2B, סביר להניח ששמעת הרבה על החשיבות של לינקדאין לקידום B2B. 

זה יכול להיות מאתגר בהתחלה להתחיל ליישם שיווק בלינקדאין באסטרטגיה שלך, אבל התמורה היא עצומה.

אם אתה מוכן לבסס נוכחות בלינקדאין, אתה יכול לנסות כל אחד מהרעיונות לשיווק B2B של LinkedIn ששותפו בפוסט הזה, ולראות עד כמה זה משפיע על הלידים והמכירות שלך. 

אין זמן כמו היום להתחיל להשתמש בלינקדאין לקידום, צור קשר עם המומחים של ליין סטודיו עוד היום.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם...

מאמרים

היתרונות העיקריים של עבודה עם חברה מקצועית לבניית אתרים

מאמרים

מפתח אתרים לעומת מעצב אתרים: מה ההבדל?

מאמרים

פרילאנסר VS חברה לבניית אתרים – מה עדיף?

טיפים

טיפים לשיווק דיגיטלי | הקמת חנות אינטרנטית

טיפים

20 טיפים שיעזרו לך לבחור את החברה הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

מאמרים

סליקה לאתרי אינטרנט איקומרס: איך עובד התהליך?

דילוג לתוכן