אם אתה מותג שמקווה לשגשג במדיה החברתית, שליטה בפייסבוק תהיה המפתח.
יותר מ-2.8 מיליארד אנשים משתמשים בפלטפורמה מדי חודש. זה הרבה לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך.
כי זה העניין של פייסבוק: למרות שאתה עשוי לחשוב שזה רק מקום שבו דודה שלך יכולה להשאיר הערות סתמיות על תמונות החופשה שלך, זה גם מקום לקהל להתחבר לעסקים גדולים וקטנים.
למעשה, שני שלישים ממשתמשי פייסבוק מדווחים על ביקור בדף פייסבוק עסקי לפחות פעם בשבוע.
המדריך שלב אחר שלב להקמת פייסבוק לעסקים:
אם אתה עובד עם תקציב מוגבל, יש לנו כמה חדשות טובות: הקמת דף פייסבוק לעסק שלך היא לגמרי בחינם.
לאחר מכן, לאחר שיצרת את הדף שלך, תוכל להשתמש בו כדי ליצור תוכן, לשתף את פרטי הקשר שלך, קישור לאתר האינטרנט שלך, לבנות קטלוג מוצרים ולתקשר עם הלקוחות שלך… גם בחינם.
אם יש לך תקציב פרסום, ישנה אפשרות להשתמש באסטרטגיות שיווק בתשלום כמו מודעות פייסבוק ופוסטים ממומנים גם מהדף העסקי שלך בפייסבוק.
אבל שלב ראשון הוא להגדיר את דף הפייסבוק הזה (הזכרנו שהוא בחינם?). ככה עושים את זה:
כנס אל facebook.com/pages/create
(הערה: תצטרך להיות מחובר לחשבון האישי שלך כדי להתחיל, אך אל דאגה: המידע האישי שלך לא יופיע בדף העסקי החדש שלך.)
בחר את סוג הדף שלך: עסק/מותג או קהילה/איש ציבור
הזן את פרטי העסק שלך.
העלה את הפרופיל ותמונות הקאבר שלך. הקפד להשתמש בגדלי התמונות האופטימליים עבור פייסבוק כדי שיראו במיטבם במחשב ובנייד.
לחץ על ערוך פרטי עמוד:
כאן תוכל למלא את התיאור שלך, פרטי התקשרות וכל פרט רלוונטי אחר כמו שעות פעילות.
לחץ על Create Page @Username כדי ליצור את כתובת האתר שלך. זה יכול להיות באורך של עד 50 תווים ועוזר לאנשים למצוא אותך בקלות בפייסבוק.
לחץ על הוסף לחצן מתחת לתמונת השער שלך כדי להגדיר קריאה לפעולה כמו "חנות" או "צור קשר".
טפחו לעצמכם על השכם: זה עתה השקתם דף עסקי בפייסבוק לעולם! כל הכבוד!
סוגי פוסטים בפייסבוק
עכשיו, כשיש לך דף עסקי בפייסבוק שאפשר לקרוא לדף שלך… הגיע הזמן ליצור קצת תוכן.
בפייסבוק תוכלו ליצור סוגים שונים של פוסטים. לכל אחד יש את היתרונות שלו והוא יכול לעורר מעורבות בדרכים שונות. אסטרטגיית המדיה החברתית והיעדים של המותג שלך כנראה ישפיעו על סגנון הפוסטים שתפרסם.
כאן, אנו מפרקים את כל האפשרויות השונות שיש לך לפוסטים בדף הפייסבוק, כולל דוגמאות לעורר מעט השראה.
פוסט טקסט בפייסבוק:
אנחנו מדברים כאן רק במילים. אין תמונות. אין סרטונים. אין קישורים.
הם ישירים ולעניין, אבל אם המטרה שלך היא להביא תנועה לאתר שלך או להמיר ישירות לידים למכירה, פוסטים רק עם טקסט הם לא אפשרות טובה במיוחד. האלגוריתם של הרשת החברתית גם לא אוהב יותר מדי את הפוסטים האלה, והם בדרך כלל לא זוכים לחשיפה גדולה בפיד החדשות.
עם זאת, מה שפוסטים כאלה עושים לטובה, הם מעוררים שיחה. השתמש בפוסט טקסט כדי לשאול שאלה או לתקשר.
פוסטים רק של טקסט יכולים להיות שימושיים גם לשיתוף מידע חשוב שהקהל שלך עשוי לחפש בדף שלך, כמו זמינות כרטיסים או שעות פתיחה.
פוסט תמונה בפייסבוק
באופן כללי, בפוסטים של תמונות רואים מעורבות גבוהה בהרבה מפוסטים בטקסט. תמונה מושכת עין (או איור או אינפוגרפיקה, אנחנו לא בררנים!) היא דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי שגולל בפיד החדשות שלו.
במיוחד עבור עסקים ממוקדי מוצר, תמונות המציגות את הסחורה בפעולה יכולות להיות באמת יעילות. חובבי יין, למשל, עלולים להיעצר על-ידי התמונה הזאת ששייכת לרשת אפריטיף הכוללת יין לבן טעים במיוחד ונוף עוצר נשימה .
עיצוב: ליין סטודיו
ואל תדאג אם אתה לא צלם מקצועי – או מוכר משהו שקשה לצלם בתמונה: שאטר-סטוק (מאגר תמונות בתשלום עם רישיון) כאן כדי להציל את המצב.
פוסט וידאו בפייסבוק
פוסטים בסרטונים רואים שיעורי מעורבות גבוהים עוד יותר מאשר פוסטים בתמונות. בין אם מדובר בהכרזה קצרה ומתוקה או סרטון וידאו ארוך יותר, שצולם באומנות עם נרטיב, סרטון יכול להיות משכנע להפליא.
בפייסבוק, וידאו מופעל אוטומטית בפיד החדשות, כך שכמעט מובטח לך למשוך את תשומת הלב של המשתמשים. זו "המלכודת המושלמת"
פוסט וידאו בשידור חי בפייסבוק
אם סרטונים שהוקלטו מראש הם לא הקטע שלך, נסה להתעסק עם סרטוני Live.
וידאו חי של פייסבוק הוא שידור בשידור חי, ישירות בדף הפייסבוק שלך. הדרך הזאת מאוד פופולרית – באביב 2022, מספר הצפיות של Facebook Live גדל ב-50%.
וידאו חי הוא דרך אינטימית ואותנטית להתחבר לעוקבים. ניתן להשתמש בשידורים אלה לשאלות ותשובות, סיורים מאחורי הקלעים, הדגמות מוצרים ועוד ועוד.
אתה יכול לשתף קישור לאתר שלך, אבל אתה יכול גם לשתף תוכן ממקורות אחרים – כמו מאמר חשיבה מעניין על התעשייה שלך. לא משנה מה התוכן, הקפד להוסיף כמה מילים משלך לפוסט לפני שאתה לוחץ על פרסם, כדי לתת לקוראים שלך קצת הקשר או הטבה.
אה, ועוד דבר שכדאי לזכור: פוסטים של קישורים מקבלים יותר מעורבות מפוסטים בטקסט רגיל, אבל הרבה פחות מתמונות או סרטונים.
סטורי בפייסבוק
בדיוק כמו סטורי באינסטגרם, סטורי פייסבוק הם פוסטים של תמונות או וידאו קצרים בפורמט אנכי שנעלמים לאחר 24 שעות. תמונות מופיעות למשך חמש שניות, ואורך הסרטונים יכול להיות עד 20 שניות.
סטוריז בפייסבוק חיים בראש הניוז פיד – מה שאומר שהם חסינים בפני האלגוריתם של פייסבוק. זו אולי הסיבה שיותר מחצי מיליארד אנשים צופים בסטורי מדי יום.
הודעה מוצמדת
פוסט מוצמד הוא כל פוסט רגיל בפייסבוק שנשאר בראש הדף שלך. זה מבטיח שזה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מבקרים בדף שלך.
לאחר שיצרת את הפוסט עצמו – בין אם זה פוסט טקסט, סקר או פוסט וידאו – פשוט לחץ על שלוש הנקודות בפינה הימנית. תהיה לך אפשרות "להצמיד פוסט". אתה יכול לדעת מתי פוסט מוצמד מכיוון שהיהיה כתוב "פוסט מוצמד" ממש מעליו.
השתמש בתכונה זו כדי לוודא שחדשות חשובות או תוכן נהדר לא ילכו לאיבוד במערכה.
זו ההזדמנות שלך להראות לעוקבים פוטנציאליים בדיוק למה הם צריכים לאהוב את הדף שלך.
אתה יכול לשנות את הפוסט המוצמד שלך מתי שתרצה.
מסיבת צפייה בפייסבוק
מסיבות צפייה הן דרך להקרין סרטון ציבורי בפייסבוק בזמן אמת, כך שאתה והמעריצים והעוקבים שלך יכולים לחוות אותו יחד.
זוהי דרך מצוינת ליצור באזז להשקת מוצר חדש, או בכורה עולמית של קליפ מוזיקלי, על ידי הפיכת סרטון סטנדרטי לאירוע.
אתה יכול אפילו לקדם מסיבות צפייה (או אירועי פייסבוק בשידור חי) על ידי יצירת אירוע.
עוד אפשרויות חמות
אתה יכול גם להשתמש בדפי פייסבוק כדי לפרסם הצעות עבודה והצעות מיוחדות אם אתה מחפש לגייס או ליצור באזז לגבי מכירה. יש גם אפשרות לגייס כסף למטרת צדקה עם פוסט בפייסבוק.
או שאתה יכול פשוט לבהות באפשרויות הפוסט שלך, המום, שעות על גבי שעות, משותק מהבחירה… לגמרי תלוי בך!
אפשרויות פוסטים
כיצד לבחור את סוג הפוסט המושלם
מציאת סוג הפוסט המושלם עבור המותג שלך דורשת מעט ניסויים. נסה שילובים שונים, ותשגיח על הניתוח שלך כדי לקבל רמזים לגבי מה שעובד.
אתה יכול גם לעסוק בהקשבה חברתית כדי ללמוד על מה שאנשים אוהבים
החברה שלך… או באילו אתגרים הם רוצים שתתמודד. שים לב למה שאנשים אומרים על המתחרים שלך. כן, זה האזנת סתר, אבל זה למטרות עסקיות, אז זה בסדר גמור. פשוט תקשיב ותלמד.
מקום טוב להתחיל בו הוא פשוט על ידי פרסום תוכן עם ביצועים טובים בערוצים אחרים. פרסמתם תוכן באינסטגרם שמקבל תגובה נהדרת? שתפו אותו גם בפייסבוק! יש לך דף בבלוג שלך שתמיד מקבל תגובות חדשות? זה עוד מתחרה לפוסטים בפייסבוק.
אוקיי, אז אתה מומחה בפוסטים בפייסבוק עכשיו. זה היה מהיר! בואו נסתכל על כמה רעיונות שיעזרו לכם לבנות אסטרטגיית פייסבוק מוצקה כדי להפיק את המרב מהדף שלכם.
- הגדר את הקהל שלך
כדי למשוך את הקהל שלך ביעילות, אתה צריך להבין עם מי אתה מדבר קודם. למד מי קהל היעד שלך על ידי שאלת עצמך את השאלות הבאות:
בני כמה עוקבי היעד שלך?
איפה הם גרים?
איזה סוג של עבודות יש להם?
מה האתגרים שלהם?
איך ומתי הם משתמשים בפייסבוק?
כמובן, חשוב גם להבין את הדמוגרפיה הכללית של משתמשי פייסבוק. לאחר מכן, ברגע שיש לך תחושה של מי בעצם משתמש בפלטפורמה וכיצד זה מתחבר ללקוח היעד שלך, אתה יכול להסתכל על Facebook Audience Insights.
דמוגרפיה של משתמשים ב-Facebook Audience Insights
הכלי המובנה והחינמי של פייסבוק Audience Insights יעזור לך להתעמק בפרטים הקטנים על לקוחות פוטנציאליים. אתה יכול להשתמש בו כדי למצוא מידע על דברים כמו:
גיל
מִין
חינוך
סטטוס מערכת יחסים
מקום
שפה
שימוש בפייסבוק
פעילות רכישה בעבר
אחרי הכל, אם אין לך מושג למי אתה מנסה להגיע, לא סביר שתגיע אליהם אי פעם.
- הגדר מטרות
איך נראית הצלחה עבור המותג שלך? בטח, זה יכול להיות מפתה להסתכל על לייקים כמדד האולטימטיבי להישגים, אבל אם הם לא חלק מתוכנית שיווקית רחבה יותר, הלייקים האלה אינם הרבה מכלום. לפעמים הם אפילו נקראים מדד יהירות.
יעד חזק שקשור ליעדים העסקיים שלך חיוני ליצירת אסטרטגיית שיווק יעילה בפייסבוק. לכל עסק יהיו יעדים שונים, אך כל אחד מהם צריך להתמקד בפעולות המשפיעות על השורה התחתונה שלו.
זה עשוי לכלול:
כל פוסט, כל תגובה, כל מודעה שאתה יוצר בפייסבוק צריכים בסופו של דבר לשרת את המטרות שלך. כדי לשמור על עצמכם על המסלול, מומלץ ליצור הצהרת מטרה של פייסבוק עבור המותג שלכם, כמו גם מדריך סגנונות פייסבוק שיכול להעניק מראה, תחושה וקול עקביים לכל התוכן שלכם.
(מצטער לתת לך כל כך הרבה שיעורי בית, אבל שיווק מוצלח מצריך קצת זיעה לפעמים. תעבוד על זה!)
- תכננו את תמהיל התוכן שלכם
יש לך את קהל היעד שלך. אתה יודע את המטרות שלך. עכשיו הגיע הזמן לעצב את הפוסטים האלה.
קביעת התמהיל הנכון של תוכן דורש ניסוי וטעייה, אבל כלל אצבע טוב הוא להשתמש ב"כלל 80-20": זה אומר להשתמש ב-80% מהפוסטים שלך כדי ליידע, לחנך ולבדר, וב-20% האחרים לקידום המותג שלך.
זה נכון: לא כל פוסט צריך להיות על כמה החברה שלך נהדרת. זה מיושן, כמו החבר החדש של חבר שמדבר על ביטקוין לאורך כל ארוחת יום ההולדת שלך.
במקום זאת, שאפו לספק ערך ולבנות מערכות יחסים עם העוקבים שלכם. תן להם תוכן שהם ייהנו ממנו באופן קבוע, והם יהיו פתוחים יותר לשמוע על המוצרים והשירותים שלך כאשר אתה מעלה אותם ב-20% מהזמן.
אפשרות נוספת לעזור להנחות את תמהיל התוכן שלך היא כלל המדיה החברתית של שלישיות. לפי אסכולה זו, שליש מהתוכן שלך צריך לחלוק רעיונות וסיפורים, שליש מהתוכן שלך צריך לכלול אינטראקציות אישיות עם העוקבים שלך ושאר התוכן שלך יכול לקדם את העסק שלך.
לא משנה מה תמהיל מספרי ספציפי שתגיע אליו, המטרה היא לאזן בין חומר פרסומי לבין ערך.
טיפ חם: פייסבוק מענישה מותגים שדוחפים מכירות חזק מדי. האלגוריתם אינו חובב קידום עצמי, כפי שמתברר. הפלטפורמה רוצה לתעדף תוכן משמעותי ומרתק… לא רק קופונים.
לאחר שהחלטתם מה לפרסם, ההחלטה מתי לפרסם זאת היא השלב הבא שלכם.
אתה יכול לקבל קצת תובנות על מעורבות מ-Page Insights, אבל המחקר שלנו מראה שהזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק
הוא ב-6:15 בבוקר וב-12:15 בימי חול.
לא משנה מה לוח הזמנים שלך, זכור שחשוב לפרסם באופן עקבי.
צור יומן תוכן כדי לעזור לאזן את תמהיל סוגי התוכן שלך, ולשמור על סדר התדירות שלך. תבנית יומן תוכן חינמית זו היא דרך אחת להישאר מאורגן; ה-Hootsuite Planner הוא משאב נהדר נוסף.
לרעיונות נוספים לתכנון אסטרטגי, עיין בפוסט שלנו איפה כדאי לפרסם, בפייסבוק או גוגל?
- בצע אופטימיזציה של הדף שלך למעורבות
לא משנה מה מטרת השיווק שלך בפייסבוק, יהיה קשה להשיג אותה אם אף אחד לא יודע שעמוד הפייסבוק שלך קיים.
לכן חשוב א) להביא אנשים לדף שלך מלכתחילה וב) לאלץ אותם ליצור אינטראקציה ברגע שהם מגיעים לשם.
טיפ מומחה: תן אהבה נוספת לתמונת הקאבר של דף הפייסבוק שלך. זה הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם מבקרים בדף שלך, אז כדאי שהוא ייראה טוב!
דרך קלה אחת לעזור לאנשים למצוא את הדף העסקי שלך בפייסבוק היא באמצעות קידום צולב. עזור לאנשים שכבר מקיימים איתך אינטראקציה בפלטפורמות אחרות למצוא אותך בפייסבוק על ידי קישור לדף שלך בחתימת הדוא"ל ובניוזלטר שלך, ושילוב כפתורי לייק ושיתוף של פייסבוק באתר או בבלוג שלך.
כדי לקבל את הצפיות האלה, כניסות לייקים ומעקבים זה קצת פחות מדעי: אתה צריך ליצור תוכן שניתן לשתף מאוד. פוסטים בעלי ערך ומשעשעים יעוררו (בתקווה!) עוקבים לשתף עם חבריהם.
כדי לבנות מעורבות, חשוב לזכור שאתה מוציא מפייסבוק את מה שאתה מכניס לתוכו. אתה צריך להיות מעורב גם אם אתה מצפה שהעוקבים שלך יהיו מעורבים.
היענות היא תכונה מוערכת מאוד של מותגים, אז תהיו פטפטניים. השב לכל הודעה והערה, ענה על שאלות ושמור על תוכן מעודכן. (למעשה, עליך לתזמן ביקורת קבועה של דף הפייסבוק שלך כדי לבדוק ולהסיר כל תוכן מיושן. הקטע 'אודות' שלך צריך תמיד להיות מדויק, מעודכן ומותאם למותג.)
אתה יכול למצוא אסטרטגיות מפורטות יותר במדריך שלנו לקבלת יותר לייקים בפייסבוק וברשימה זו של טיפים וטריקים לא ידועים בפייסבוק.
- שקול להשתמש בכלים אחרים של פייסבוק
לאחר שהכרתם בנוח עם ניהול דף עסקי בפייסבוק, יש עוד המון דרכים בהן מותגים יכולים למצוא הזדמנויות למעורבות מעבר לפוסטים והערות.
מנהל עסקים בפייסבוק
כדי לקחת את דף הפייסבוק שלך לשלב הבא, כדאי גם להגדיר את Facebook Business Manager. פייסבוק מכנה את זה "מקום אחד לניהול כלים עסקיים, נכסים עסקיים וגישה של עובדים לנכסים אלה". איך אתה יכול להתנגד?!
במילים פשוטות יותר, Business Manager הוא כלי המאפשר לך לנהל את הפוסטים האורגניים והפוסטים בתשלום שלך בפייסבוק. זה גם מאפשר לך לעבוד ביעילות עם חברי צוות, קבלנים וסוכנויות חיצוניות.
קבוצות פייסבוק
קבוצות הן עוד כלי "עודף קרדיט" נהדר שאתה יכול להשתמש בו כדי לעודד מעורבות. במובן מסוים, קבוצות הן כמו המקבילה המקוונת של בית הקפה או המרכז הקהילתי האהובים עליך. הם מרחבים דיגיטליים עבור אנשים לחלוק מידע ורעיונות… ובתקווה, תשוקה למותג שלך. עם 1.4 מיליארד אנשים שמשתמשים בקבוצות פייסבוק מדי חודש, זה קהל גדול מכדי להתעלם ממנו.
אתה יכול גם להשתמש בקבוצות פייסבוק כדי להציג את המומחיות שלך ולספק ערך מוסף למעריצים שלך, עם תוכן בונוס או מבצעים מיוחדים המיועדים רק ל"חברים". זוהי דרך מצוינת לבנות אמון ונאמנות מתמשכת.
אבל אם אנשים מתלהבים מהמותג שלך, אולי אפילו לא תצטרך ליצור עבורם מקום מיוחד להתאסף: לפעמים מעריצים ייצרו קבוצת פייסבוק משלהם עם התמקדות במותג שלך. אם אתה מגלה קבוצות כאלה בעולם, מומלץ להצטרף כדי שתוכל לפקוח עין על השיחה, ולוודא שכל תפיסה שגויה או שליליות נקמטה.
באופן כללי, עם זאת, קבוצות פייסבוק מתוצרת מעריצים הן סימן מדהים לכך שאתה עושה משהו נכון.
Facebook Chatbot (המכונה גם Facebook Messenger Bot)
משתמשי פייסבוק מחליפים 20 מיליארד הודעות עם עסקים מדי חודש. עשרים מיליארד! אם אינך זמין לשיחה עם הלקוחות שלך דרך הפלטפורמה הזו, ייתכן שאתה מפספס הזדמנות להתחבר.
עם זאת, לא מדובר רק בהגדרת Facebook Messenger. זה קשור להיענות מעולה להודעות של לקוחות. המחקר של פייסבוק מראה שמשתמשים מצפים מעסק להגיב כמעט מיד. משתמש פייסבוק שנסקר אמר שהוא ימתין רק 10 דקות לתגובה לפני שיעבור למותג אחר.
הפתרון לציפיות הללו? Chatbots: כלי תגובה אוטומטיים שתמיד פועלים כדי לעזור ללקוח מתעניין.
כדי להגדיר צ'אט בוט משלך בפייסבוק, עיין במדריך שלנו שלב אחר שלב ליצירת בוט של פייסבוק Messenger.
- שלבו מודעות פייסבוק והפיקסל של פייסבוק
אז יצרת את הפוסט המושלם: הניסוח בדיוק כמו שצריך, התמונות יוצאות מן הכלל והשאלה מרתקת במיוחד. אנו מקווים שהעוקבים שלך באמת רואים את זה.
זה נכון: לא כל מה שתפרסם בדף הפייסבוק שלך יגיע לעוקבים שלך בפיד החדשות שלהם. אתה עשוי להיות מופתע מאחוז העוקבים שסביר להניח שהפוסטים האורגניים שלך יגיעו אליהם:
לדפים עם פחות מ-10,000 עוקבים: 8.18% טווח אורגני
לדפים עם יותר מ-10,000 עוקבים: טווח הגעה אורגני של 2.59%.
לטוב ולרע, האלגוריתם של פייסבוק נותן עדיפות לפוסטים מחברים ובני משפחה של המשתמשים. המשמעות היא שעסקים ומותגים לפעמים פשוט לא יכולים להתבלט מהקהל.
לפעמים, התוכן הנהדר שלך צריך רק דחיפה קטנה. למרבה המזל, אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך מבלי לשבור את הבנק באמצעות מודעות פייסבוק.
כמו פרסום מסורתי, מודעת פייסבוק היא תוכן שאתה משלם כדי לשתף עם קהל ספציפי וממוקד. המטרה היא להביא את המותג שלך מול גלגלי העין הנכונים, בין אם המטרה שלך היא לבנות מודעות למותג, מעורבות או תנועה.
לשלבים מפורטים להשקת מסע פרסום ממוקד בפייסבוק, עיין בעמוד המלא שלנו לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם.
גם אם אתה לא מוכן לעשות את הקפיצה למודעות פייסבוק, מומלץ להגדיר את עצמך (בחינם!) עם פיקסל של פייסבוק עכשיו.
פיקסל פייסבוק הוא פיסת קוד פשוטה שאתה מציב באתר שלך כדי:
לעקוב אחר המרות מפייסבוק
שיווק מחדש לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך
לבנות קהלים מותאמים אישית ממוקדים עבור מודעות עתידיות
ברגע שתציבו אותו באתר שלכם, הפיקסל יתחיל לאסוף נתונים. כך, בכל פעם שאתה מוכן לפרסם, יהיה לך מידע רב עוצמה בהישג ידך לקמפיינים של מיקוד מחדש.
כיצד למדוד את הצלחת האסטרטגיה שלך
שיווק מוצלח בפייסבוק דורש תחזוקה: זה לא מצב של קבע ושכח מזה.
מעקב ומדידה חיוניים, כדי שתוכלו להבין מה עבד ומה לא. כך, אתה יכול ללמוד, לצבוט ולנסות שוב כך שהאסטרטגיה שלך משתפרת כל הזמן.
אתה יכול לעקוב אחר מעורבות הקהל ישירות דרך Facebook Insights, המודד מדדים כגון…
טווח הגעה (כמה אנשים ראו את הפוסטים שלך)
מעורבות (כמה אנשים אהבו, לחצו, שיתפו או הגיבו על התוכן שלך)
אילו מהפוסטים שלך מביאים לכך שאנשים לא אוהבים את הדף שלך
בנוסף, Facebook Insights יעזור לך לקבוע אילו סוגי פוסטים עובדים הכי טוב עבור הדף שלך, כדי שתדע אם תמהיל התוכן הנוכחי שלך עובד. לפרטים נוספים על זה, פנה לליין סטודיו | בניית אתרים ושיווק דיגיטלי.
מחוץ לפייסבוק – פעולות כמו רכישות או המרות אחרות באתר – יש לעקוב אחר כלים חיצוניים כמו Google Analytics, Hootsuite Impact, פרמטרי UTM ו-Hootsuite Social Advertising.
מעקב אחר ההתקדמות שלך אינו רק לספור את הניצחונות שלך ולחגוג הצלחות. זה גם על מה שלא עובד. באמצעות כלי משולב כמו Hootsuite Social Advertising, אתה יכול לסקור תוכן אורגני וממומן זה לצד זה. ועם סקירה אחידה של כל פעילות המדיה החברתית, אתה יכול בקלות לבצע התאמות מבוססות נתונים לקמפיינים חיים (ולהפיק את המרב מהתקציב שלך). לדוגמה, אם מודעה מצליחה בפייסבוק, אתה יכול להתאים את הוצאות הפרסום בפלטפורמות אחרות כדי לתמוך בה. באותה הערה, אם מסע פרסום מתקלקל, אתה יכול להשהות אותו ולחלק מחדש את התקציב – הכל מבלי לצאת ממרכז השליטה של Hootsuite.
וואו!
אנחנו יודעים, אנחנו יודעים: יש הרבה מה ללמוד כשזה מגיע לשיווק בפייסבוק. אבל החדשות הטובות הן שאתה יכול להתחיל בלי להשקיע שקל.
אז היכנס לשם, תלכלך את הידיים ולמד תוך כדי. אסטרטגיות ומסעות פרסום מורכבים יותר יהיו שם בכל פעם שתהיה מוכן לקחת דברים לשלב הבא… ועשרות ועשרות המשאבים והמדריכים שלנו יחכו לעזור לך, בכל שלב בדרך.
נהל את הנוכחות שלך בפייסבוק לצד ערוצי המדיה החברתית האחרים שלך בשיתוף עם הסטודיו שלנו. ממרכז מחוונים יחיד, אתה יכול לתזמן פוסטים, לשתף וידאו, למשוך את הקהל שלך ולמדוד את ההשפעה של המאמצים שלך. בואו נתחיל!