20 טיפים שיעזרו לך לבחור את החברה הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

שוקל להעסיק סוכנות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם?

עדיף שתקרא את המאמר הזה בקפידה לפני קבלת ההחלטות.

קידום אתרים תהיה השקעה גדולה לעסק שלך אשר יכולה להוביל להצלחה יוצאת דופן או כישלון קטסטרופלי.

ישנם מספר דברים שאתה צריך להתמקד בהם כשאתה מחפש את סוכנות השיווק הטובה ביותר ובמחיר הכי משתלם.

אמנם כל אחד מאלה חשוב בפני עצמו, אך כולם תלויים זה בזה, והופכים את כל תהליך השיווק למטריקס אחד.

כשתעבוד עם סוכנות דיגיטל טובה, תתחיל לראות קסמים בכל הנוגע ללקוחות חדשים.

כל אינטראקציה דיגיטלית שיש ללקוח פוטנציאלי עם העסק שלך תספק סיכוי גבוה להגיע להתקשרות או המרת מכירות.

להלן 20 טיפים שיעזרו לך כאשר אתה מחפש לבחור את סוכנות השיווק הטובה ביותר בישראל:

1. פרסום בפייסבוק | אינסטגרם | וודאו שיש להם שיעורי לחיצה גבוהים (CTR)

סוכנות שיווק ברשתות חברתיות אמורה להיות מומחית להגדלת שיעורי המעורבות.

האם חשבונות המדיה החברתית שהם מנהלים מקבלים הרבה קליקים, לייקים, הערות, שיתופים ותגובות?

אלו תוצאות מוכחות בעולם האמיתי מבית ליין סטודיו:

ביצועי קמפיין | ליין סטודיו

2. חפש חברת פרסום בפייסבוק שאוהבת את מה שהיא עושה,


זהה את החברות שמראות שהן אוהבות את העבודה שלהם ולעובדים אכפת מהעבודה/

מצא את אלו שפועלים כדי לעזור לעסקים אחרים להצליח ברשתות החברתיות ובכך גם לקדם את עצמם – WIN-WIN.

3. שירות לקוחות | פרסום בפייסבוק ואינסטגרם


שירות לקוחות בעבר היה אופציונלי, אך כיום הוא בהחלט חובה.

חברת פרסום בפייסבוק | אינסטגרם איכותית תספק שירות לקוחות מעולה ותישאר תמיד לבבית, לא משנה כמה מישהו יכול להיות מגעיל בתגובה בפייסבוק או אינסטגרם.
לקוחות ירוצו לעיתים לעמוד הפייסבוק של העסק כשיש להם תלונה.

אם אתה שוקל להעסיק סוכנות דיגיטל שתענה להם, בדוק כיצד הם מגיבים.

האם הם דנים בתגובתם ופועלים בדיפלומטיות?

החברות הטובות ביותר יעשו ככל שביכולתן כדי לספק לקוחות, גם אם הם מהצד הממורמר.

4. יחס ללקוח


סוכנויות המדיה החברתית הטובות ביותר יעריכו את כל לקוחותיהם.

מה שאומר שהם רוצים לראות את הלקוחות שלהם מצליחים בעזרתם.

הם תמיד יוודאו שלקוחותיהם מרוצים ופוגעים ביעדים שלהם.

עמידה בהבטחות היא סימן מרכזי לסוכנות פרסום בפייסבוק | אינסטגרם המעריכה יחסי לקוחות חזקים.

5. חברת פרסום בפייסבוק אינסטגרם צריכה לספק תוצאות מעבר למדדים.


שיש הרבה לייקים, הערות ועוקבים זה נחמד והכל, אך האם המדדים האלה מתורגמים ללידים ומכירות?

כל סוכנות דיגיטל יכולה להגדיל את התנועה לאתר די מהר. ההבדל בין רוב הסוכנויות לבין הטובים ביותר הוא שלטוב ביותר של הטוב ביותר יהיה מעקב אחר המדדים החשובים שמביאים ליותר לידים ומכירות.

בדוק היטב שהם מבינים שהמטרה אינה מדדי יהירות בלבד אלא תנועה רלוונטית לאתר ומכירות בפועל.

6. גלה אם הם מבינים את הנישה שלך


אולי אחד ההיבטים המאתגרים ביותר בהעסקת הסוכנות לפרסום בפייסבוק המתאימה עבורך, מסתכם בשאלה אם הם מבינים את הנישה של העסק שלך או לא.

באופן הכי אידיאלי, יהיה להם ניסיון בעבודה בנישה ובקהל היעד שלך.

אתה רוצה לעבוד עם מישהו שיודע ליצור את המסרים היעילים ביותר ולקבל את התוצאות הטובות ביותר לעסק הספציפי שלך.

7. הם מתייחסים לנוכחות שלך ברשתות החברתיות כאילו הייתה שלהם


סוכנות דיגיטל מעולה תעשה את זה.

הם יהיו הבעלים של זה.

הם ישתלטו על המותג שלך בדיוק כמו שהיית עושה.

אתה רוצה שהעסק שלך יצליח ככל שיהיה, והם ירצו בכך גם.

ההצלחה שלך היא ההצלחה שלהם.

סוכנויות פרסום בפייסבוק טובות, מסתכלות על נוכחות המדיה החברתית של כל לקוח כאילו הייתה שלה.

יש תשוקה ומניע להשיג תוצאות משמעותיות.

8. החלטות מבוססות נתונים הן חשובות ביותר


ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלך הן אלה שמונעות על ידי נתונים קשים.

סוכנויות פרסום בפייסבוק | אינסטגרם טובות מנצלות את הטכנולוגיות והטכניקות העדכניות ביותר הזמינות לניטור והערכה של נתונים ומדדים מכל הסוגים.

זה מאפשר להם לזהות מה עובד ומה לא. האסטרטגיה בה נעשה שימוש תשתנה במידת הצורך.

9. פרסום בפייסבוק | אינסטגרם דורש יצירתיות


קריאייטיב זה דבר מאוד חשוב אבל זה חייב להיות בטאקט! הסוכנויות דיגיטל הטובות ביותר יהיו יצירתיות באופן שמייחד את המותג שלך ויוצר קהילה מקוונת סביבו, תוך כיבוד הערכים של המותג שלך ומה שהוא כבר.

10. וודאו שהם יכולים לספק תוצאות מהירות


עולם המדיה החברתית נע במהירות.

זה אומר שדברים צריכים לנוע מהר יותר מאשר באתרים,

הסוכנויות הטובות ביותר יוכלו לספק תוכן יצירתי במהירות. עם זאת, אתה צריך לוודא שהם לא עושים עבודה "חאפרית" כדי לעשות הכל במהירות.

11. בדוק שנעשה שימוש בבדיקות וניתוחי A / B


בדיקות מפוצלות, או בדיקות A / B, הן שיטה לבחון האם סוג אחד של תוכן יעיל יותר מאחר בכל הנוגע להגברת המעורבות והאינטראקציה. בדיקות A / B וניתוח יעזרו למותג שלך להשיג את מלוא הפוטנציאל שלו. זהו כלי שיווקי שחובה להשתמש בו בפרסום בפייסבוק | אינסטגרם.

12. הם משתדלים ללמוד מהן המטרות שלך


סוכנות שאכפת לה מההצלחה שלך תרצה להבין טוב מאוד את יעדי השיווק שלך ותעשה אפיון מקצועי לפני תחילת הקמפיין. פירוש הדבר שהם ישתדלו להבין מה היעדים שלך ואז יתכננו אסטרטגיה ייחודית שתואמת את הצרכים והרצונות שלך. אם סוכנות דיגיטל לא תעשה מאמץ כדי לברר על היעדים שלך, זה לא כל כך סביר שהיא תביא את התוצאות שאתה רוצה.

13.פרסום בפייסבוק | אינסטגרם | בדוק אם יש להם הוכחות להצלחה


האם יש להם קמפיין פעיל שאפשר להסתכל עליו? האם ישנם סיפורי הצלחה הניתנים לאימות שהם יכולים להראות לך? לקוחות קודמים איתם עבדו? אם אין להם פורטפוליו באתר שלהם, פנה אליהם ובקש מהם לספק לך קישורים רלוונטיים.

לא תהיה להם שום בעיה לחלוק איתך את ההצלחות שלהם, כך שאם הם לא עושים זאת, זה צריך להיות דגל אדום מרכזי.

באופן אידיאלי, הם צריכים להראות לך קמפיינים ברשתות חברתיות שהם מנהלים כעת באופן פעיל.

התבונן בתוצאות ובדוק האם הן דומות לסוג שתרצה לקבל.

14. התקשורת שלהם צריכה להיות באופן קבוע.


תקשורת חיונית כשמדובר בקידום ממומן בפייסבוק. אחרי הכל, זה חברתי.

אתה רוצה לעבוד עם סוכנות שיודעת באיזו תעשייה היא נמצאת.

אם הם לא נותנים לך עדכונים על מה שקורה, זו עלולה להיות בעיה. הסוכנויות הטובות ביותר מקנות עדיפות מרכזית לתקשורת ברורה ותכופה.

הם יעבירו דוחות התקדמות באופן קבוע וישמרו על קשר איתך לאורך כל הדרך.

15. פגישת זום עם מנהלי הקמפיינים

האם העובדים של סוכנות הדיגיטל נמצאים בחול? אתה צריך לדעת עם מי אתה עובד.

זו לא סיבה מיידית לדחות חברה אם היא עושה מיקור חוץ לספק צד שלישי. עם זאת, כל מה שאתה אומר לסוכנות עלול ללכת לאיבוד בתרגום כאשר הם מספרים זאת לצד השלישי, וכתוצאה מכך התוצאות בפועל יהיו באיכות נמוכה יותר.

16. בדוק כמה לקוחות הם מנהלים


כדי לכם לברר כמה חשבונות מדיה חברתית הם מנהלים בכל זמן נתון.

אם הם עובדים על יותר מדי לקוחות עבור מספר האנשים שעובדים אצלם, זה יכול להוביל לייצור עבודה באיכות נמוכה שלא תשיג את התוצאות שאתה רוצה.

אם כל אחד מהעובדים עובד על 20 קמפיינים ברשתות חברתיות, הם אינם יכולים להקדיש מספיק זמן איכות לכל אחד.

פשוט אין מספיק זמן ביום לעשות זאת! כאשר עובדים על פחות קמפיינים ברשתות החברתיות בו זמנית, תוכלו להשיג תוצאות טובות בהרבה בגלל ההתמקדות גדולה ואישית יותר בקמפיין שלכם.

17. אתם צריכים להבין מה זול זול מדי


אם אתה מנהל עסק קטן ויש לך מעט תקציב פרסום, ייתכן שתתפתה לקחת חברה עם מחירים נמוכים. עם זאת, שימו לב כי סוכנות דיגיטל עם מחירים נמוכים מאוד עשויה להצביע על בעיה.

הם עשויים לבצע עבודה לא מספיק טובה או להעביר את העבודה לספקים זולים מחו"ל.

אם אתה מוצא סוכנות שנראית טוב אך עם מחירים נמוכים,

תחקור קצת יותר על התהליך שלהם. אם זה הגיוני, נהדר! ואם לא, המשך הלאה.

18. פרסום בפייסבוק | אינסטגרם | בדוק את הביקורות שלהם


חקרו וקראו את הביקורות הפומביות שלהם בפייסבוק, בגוגל ובכל מקום אחר שיש להם ביקורות.

אם מישהו כתב משהו מדאיג, תשאל אותם מה קרה ובדוק כיצד הם מגיבים.

19. בדוק אם יש להם בלוג או תוכן מידע אחר


מאמרים, צפייה בסרטוני הווידאו שלהם ובדיקה בכל משאבים אחרים שיש להם.

אתה יכול לזהות מה נקודת המבט והזווית שלהם לגבי שיווק ברשתות חברתיות.

לכל סוכנות פרסום בפייסבוק | אינסטגרם יהיו תהליכים, שיטות וטקטיקות משלה בה הם משתמשים בכדי לעזור ללקוחותיה לצמוח.

כאשר אתה מוצא סוכנות דיגיטל שתואמת את ההתייחסות שלך לדברים ואת האופן שבו אתה רוצה שמסעות הפרסום שלך יעשו, תוכל להשיג ביתר קלות את יעדיך.

20. הם נוקטים בגישה הוליסטית בקמפיינים שלך


סוכנות פרסום בפייסבוק טובה תסתכל על השיווק הכללי שלך בצורה הוליסטית.

הם לא יתמקדו רק בנוכחות שלך ברשתות החברתיות,

אלא גם יבדקו וינתחו את שאר מאמצי השיווק שלך.

זה בגלל שכולם קשורים זה לזה.

אם יש חוט משותף השזור בכולם, יש לך מידה גבוהה יותר של הצלחה.

עליהם לשאול אותך על כל קמפיין שיווקי אחר שאתה מפעיל באותו זמן, באופן מקוון או לא מקוון. סוג זה של הסברה מראה שהם מנוסים ויודעים מה הם עושים.


ליין סטודיו רוצה לראות את העסק שלך משיג הצלחה יוצאת דופן.

שירותי ניהול המדיה החברתית שלנו הם נרחבים ומספקים את כל מה שאתה צריך בכדי להגביר את הפניות והמעקב אחר המדיה החברתית.

אנו יכולים לעזור לך בכל דבר, החל מעיצוב אסטרטגיית מותג וביצוע ניתוח מתחרים, וכלה בכיתוב קופירייטינג, תוכן יצירתי ועוד.

פנה אלינו היום כדי ללמוד עוד כיצד נוכל לעזור לך להגיע להצלחה גדולה עוד יותר על ידי אסטרטגיה מנצחת של קידום בפייסבוק ואינסטגרם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם...

מרכיבים מרכזיים של עיצוב אתר יעיל

מאמרים

היתרונות העיקריים של עבודה עם חברה מקצועית לבניית אתרים

מאמרים

מפתח אתרים לעומת מעצב אתרים: מה ההבדל?

מאמרים

פרילאנסר VS חברה לבניית אתרים – מה עדיף?

טיפים

טיפים לשיווק דיגיטלי | הקמת חנות אינטרנטית

טיפים

20 טיפים שיעזרו לך לבחור את החברה הטובה ביותר לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

דילוג לתוכן