loader image

5 טיפים ל-קידום אורגני SEO של אתר האינטרנט שלכם

השקעתם את הזמן בעיצוב ופיתוח אתר האינטרנט שלכם, החל מעיצוב על חלל ועד ניווט קל לתמרון, האתר עונה על כל התשובות לשאלות הלקוח שלכם, אתר יפהפה. אבל מישהו נכנס אליו?

בואו נודה בזה. לא משנה עד כמה מושך האתר שלך, אף אחד לא ייכנס אליו אם לא תופיע בעמודים הראשונים של החיפוש הרלוונטי ובשביל זה חשוב להביא תנועה לאתר שלך באמצעות קידום אורגני.

כאן נכנס לפעולה SEO – Search Engine Optimization קידום אתרים אורגני,

או במילים "פשוטות יותר" אופטימיזציה למנועי חיפוש,

קידום אורגני הוא דבר מאוד חיוני כדי להגביר את הדירוג שלך במנועי חיפוש, להניע תנועה אורגנית לאתר שלך ובסופו של דבר להניע מכירות או לקבל לידים.

בעזרת האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית הנכונה באמצעות SEO, תוכלו לחולל עולם של גילוי ותנועה לאתר האינטרנט שלכם, ובכך להגדיל את העסק שלכם לאורך זמן. כך זה נעשה:

כיצד לשפר את הקידום האורגני של האתר שלך?

אנו מפרטים את חמשת האסטרטגיות המובילות לשיפור שיטות קידום אתרים עבור אתר בעל תנועה גבוהה.

טקטיקות אלה כוללות:

  1. התמקדות ב- SEO טכני כמו מהירות טעינת האתר.
  2. אופטימיזציה של קידום אתרים ניידים.
  3. שימוש בכותרות מתאימות.
  4. הסתמכות על קישורים חיצוניים ופנימיים.
  5. שילוב גרפיקה וסרטונים.


מוכנים ללמוד עוד על כל אחד מהם?

1: שיפור SEO טכני:

טעינה מהירה של אתרים

אנחנו חיים בעולם מהיר במיוחד, ואף אחד לא מוכן לחכות לאתר שנטען, אנשים מאבדים את סבלנותם מהר מאוד.

כאשר אתר נטען לאט, שיעורי הנטישה שלך, או כמות הלקוחות שעוזבים את האתר במקום לחכות שהכל יופיע, מרקיע שחקים.

אבל מה נחשב "אתר איטי"?

ברגע שהוא יגיע לציון שלוש שניות של טעינה, כ -40% מהאנשים ינטשו את האתר שלך.

הזהרנו אותך – טווחי תשומת הלב קצרים!

אתר איטי לא אומר רק שלקוחות נוטשים אותו, אלא שהוא פוגע גם בדירוג האנליטיקה שלך בגוגל.

גוגל למעשה יכולה לדעת מתי אתר איטי ולהוריד את דירוג הקידום האורגני כתוצאה מכך, ואתה ממש לא רוצה את זה!

כדי להבטיח שאתר האינטרנט שלך פועל בצורה חלקה, אתה יכול להשתמש בשירותים מקוונים, כמו Page Speed Insights Google לבדיקת המהירות.

אם אתה מגלה שהאתר שלך איטי, שקול לבדוק שוב את התוספים שהכנסת. כדאי לפתור את הבעיה בדחיפות או שתיצור קשר עם המומחים של ליין סטודיו.

הפוך את התוכן ליותר ידידותי לקידום אתרים:
מבנה הכותרת

כדי לשפר את חוויית המשתמש תוך הגברת הנראות של SEO, השתמש בכותרות H מתאימות בתוך הפרסומים שלך.

כותרות נהדרות לייעול תוכן ולהבהרת מידע מהיר, תוך מתן אפשרות לקורא להבין בדיוק את מה שאתה מסביר.

בנוסף, זה יכול לגרום לטקסט שלך להיראות פחות מאיים באמצעות כותרות מושכת שמפרקות את התוכן. אחרת הקוראים עשויים לצאת במהירות מהדף אם הם לא מרגישים שהם עומדים באתגר של לקרוא טקסט כל כך ארוך.

הובלת תנועה אורגנית לאתרך:

השתמש בקישורים חיצוניים ופנימיים
שימוש בקישורים חיצוניים ופנימיים זה חיוני להשגת תנועה אורגנית כמו כן גם להגברת האמינות של האתר שלך בקרב הלקוחות.

ראשית, קישורים חיצוניים.

אלו קישורים לדפים אחרים שאליהם אתה מכניס קישור בתוך האתר שלך. זה מעולה אם אתה מפנה לנתונים או מחקרים, מראה שאתה עשית את המחקר ומאפשר לקוראים ללחוץ כדי לראות בעצמם. אבל זו לא ההטבה היחידה.

על ידי הכללת קישורים אלה לאתרים חיצוניים, מנועי החיפוש יסרקו קישורים אלה וידרגו את האתר שלך טוב יותר.

כדאי גם להשתמש גם בקישורים פנימיים. זה בעצם קישורים לדפים אחרים באתר שלך, כגון פוסטים רלוונטיים אחרים או דף יצירת הקשר שלך, גלריית תמונות, מוצרים ועוד, כך הצופים יוכלו למצוא מידע נוסף תוך כדי שהייה בתוך האתר שלך.

שיפור מעורבות המשתמשים:

הוסף גרפיקה וסרטונים
כולנו אוהבים לאסוף מידע בדרכים שונות, כך שהסתמכות על תוכן כתוב בלבד אינה הדרך הנכונה.

הוסף אלמנטים חזותיים שונים כולל תמונות, קטעי וידאו, אודיו או מצגות שקופיות.

המולטימדיה מכוללת פלאים, לא רק שהיא תעזור לספק מידע בצורה שונה, אלא תעשה הרבה כדי להגביר את דירוג ה- SEO שלך.

אֵיך זה עוזר ל קידום אורגני?

עם סרטון ארוך יותר או אלמנטים מורכבים של מולטימדיה, סביר להניח שהצופים יישארו באתר שלך מספר דקות, ובכך יגבירו את הדירוג שלך.

אופטימיזציה טכנית למכשירים ניידים:
מכיוון שהטלפונים שלנו הם המכשיר העיקרי לחיפושים באינטרנט, קידום אתרים לנייד הופך להיות חשוב יותר ויותר.

חשוב שהאתר שלך יהיה ידידותי לנייד ונטען ביעילות בטלפון נייד. כדי להבטיח שחוויית המשתמש טובה באותה מידה בכל הפלטפורמות, בין אם הם מחפשים במחשב שולחני, באייפון או באנדרואיד שלהם.


מוכנים להתחיל עם אסטרטגיה משופרת של שיווק דיגיטלי ב-קידום אורגני?

דברו איתנו…

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם...

טיפים

קידום אתרים אורגני SEO פנימי וחיצוני, מה ההבדלים?

מאמרים

פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל: איזו פלטפורמה היא הטובה ביותר?

טיפים

טיפים לשיווק דיגיטלי | הקמת חנות אינטרנטית

מאמרים

בניית אתר וורדפרס או וויקס?

מאמרים

פרילאנסר VS חברה לבניית אתרים – מה עדיף?

מאמרים

7 הפלטפורמות המובילות לפרסום ברשתות חברתיות לעסקים בשנת 2021

דילוג לתוכן