בדיקות איכות לאתרי אינטרנט - QA

בטח תהיתם, מה צריך לבדוק באתר אינטרנט?

המטרה הראשית של הבדיקות שלנו היא כדי לוודא שהאתר תואם את כל הציפיות, הן מבחינה טכנית והן מבחינת המטרות שהוגדרו עבורו.

אלו הבדיקות שאנחנו מבצעים:

קריאת מסמכי האפיון, מדריכים למשתמש, נהלים (אם יש), ביצוע ניתוח סיכונים שבאמצעותו נקבע את עדיפויות הבדיקות וביצוע תשאול שיעזור בבדיקות.

בדיקת מטרות

פרטי בעל הדומיין, מהי מטרת האתר (מכירת מוצרים, הקניית ידע, מתן שירות, אתר תדמית וכו’), מהן דרישות אבטחת מידע (אם ישנן), מהן מילות המפתח של האתר, מיהו קהל היעד של האתר, מהן המיומנויות והמגבלות שלו, באלו קבוצות גיל מדובר, מאילו מקומות תתבצע הגלישה ובאלו מהירויות חיבור.

אימות פרטי בעל הדומיין (הכתובת) של האתר + בדיקת תקינות (גוגל לפעמים משהה דומיינים מסוימים ששומשו למטרות ספאם). 

בדיקה פונקציונאלית

זו בדיקה מקיפה ומעמיקה של כל אחד מדפי האתר ושל האתר כולו כיחידה אחת. כלומר, האם האתר אכן פועל כראוי על פי המטרות שהגדרנו?

בדיקת קוד

בדיקה שקוד האתר נכתב לפי הסטנדרטים המקובלים ומכווץ לזמני טעינה קצרים.

בדיקת ביצועים

בדיקת ביצועי מהירות של כל אחד מדפי האתר והתרשמות כללית מהביצועים.

בדיקת ביצועים

בדיקת ביצועי מהירות של כל אחד מדפי האתר והתרשמות כללית מהביצועים.

בדיקת שימושיות

בודקים שהאתר באמת ידידותי למשתמש, שקל להבין את מטרתו, שקל לנווט בו, שקל לבצע דרכו קנייה. בודקים שגם אנשים בעלי מוגבלות יוכלו לגלוש בו.

בדיקת רספונסיביות

בודקים איך האתר נראה ומתפקד בדפדפנים שונים  וברזולוציות מסך שונות ומקובלות.

בדיקת אבטחה

ווידוא תעודת SSL תעודת בכל העמודים באתר.

בדיקת מדיה וטפסים

האם מילוי טופס “צור קשר”  שולח את הטופס ליעד שהגדרנו?

כמו כן, מתבצעת בדיקה שלכל הדפים והתמונות יש כותרות מתאימות והכל בגודל התואם ולפי הסטנדרטים של גוגל.

בדיקת SEO

טקסט ל- Meta Tags (המודעה שתופיע בגוגל מתחת לכתובת האתר שלכם – כותרת + תיאור) ובנוסף בדיקת איכות לטקסט האתר – האם יש כמות מספקת של טקסט? האם יש פיזור נכון של מילות מפתח?

  • בדיקת Sitemap – בדיקת קיומה של מפת האתר,אנחנו מוודאים שאין קישורים שבורים ודפים מנותקים.

לקבלת הצעת מחיר

או סתם לדסקס