שירותים שאנו מציעים

קידום אורגני SEO

אופטימיזציה לגוגל, שיפור תוכן, בניית קישורים איכותיים, חקר מתחרים

אז מה זה קידום אורגני?

 הכוונה היא לקידום התוצאות הטבעיות בגוגל, אלה שלא נצטרך לשלם בעבורן.

למה צריך קידום אורגני?

היום, לא מספיק רק לבנות אתר ולצפות שיקרה משהו, 

גוגל אכן נהיים חכמים מיום ליום, אך עדיין צריך "להזריק" להם מידע , אחרת הרובוט שלהם לא ידע איך לקרוא את האתר שלכם, איך לדרג אותו ובאיזה מילות מפתח להשתמש.

קידום אתרים אורגני זה תהליך שנמשך כמה חודשים, להבדיל מקידום ממומן, תוצאות מתחילות להגיע לאחר 3-6 חודשים.

למה קידום אורגני ולא קידום ממומן?

קידום אורגני מתאים לעסקים עם ראייה לטווח הארוך.

 קידום אורגני לא מתאים לכל אחד, לדוגמה עסק שמוכר מוצרים עם רווח קטן, עמותות ועוד

חברתנו מומחה בקידום אתרים אורגני עם מעל ל-10 שנות ניסיון, מאות פרויקטים, המון תחומים בארץ ובארצות הברית עם תוצאות מוכחות גם בתחומים התחרותיים ביותר.

קודם כל, לפני שמתחילים, תוך כמה רגעים של בדיקה, נוכל להגיד לכם האם קידום אורגני מתאים בכלל לעסק שלכם, 

אין לנו סיבה לעבוד על פרויקטים מבלי לדעת בוודאות שאנחנו יכולים להוביל אותם לתוצאות הראשונות בעמוד הראשון.

בתור התחלה נחבר אתכם לכל תוכנות גוגל, גם בשביל המעקב שלנו ושלכם וגם בשביל לאנדקס את האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

לאחר מכן נתחיל לבנות מערך קישורים איכותיים לדומיין שלכם, נשפר את התוכן באתר לטובת מילות מפתח רלוונטיות, נשפר את מהירות האתר, הכותרות והמדיה, תוך כדי מבט למתחרים המובילים שלכם, נהפוך את האתר שלכם לטוב יותר מהמתחרים שלכם, מכל הבחינות. 

עיצוב ובניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים,דפי נחיתה וחנויות וירטואליות מבוססי מערכת וורדפרס

בניית אתרים

על בסיס מערכת הWordpress-המערכת המובילה בעולם לבניית אתרי אינטרנט בקוד פתוח.

מה אתם מקבלים?

מערכת ניהול לעדכון ושינוי של תוכן כולל תוסף ידידותי למשתמש והדרכה לשינוי תוכן או תמונות בקלות.

-אחסון ודומיין לשנה (תלוי במורכבות הדומיין המבוקש ועלותו, דומיין שאנחנו נבחר יהיה כלול במחיר).

-אפיון מקצועי לאתר.

עיצוב אתר שמותאם למובייל, למחשב ולטאבלט (ריספונסיבי) ומוכן לקידום אורגני SEO.

-הזנת תוכן לאתר (תוכן שלכם או תוכן שאנחנו כותבים – כמובן שאם התוכן שלכם העלות תהיה נמוכה יותר).

-במידה והאתר הוא חנות וירטואלית – נחבר אתכם למערכת סליקה של אשראי.

-תמיכה טלפונית או באימייל לעדכון תוכן באתר או שינוי- 3 חודשים ללא תשלום.

– אחריות על תקינות האתר (במידה ולא נעשו בו שינויים דרסטיים כמו שינויים בקוד או הוספה של עמודים נוספים).

-כתובת מייל מקצועית

-אבטחת האתר ע"י תעודת SSL מהמקובלות בשוק

– האתר יהיה מהיר מבחינת כל הפרמטרים של גוגל.

-גיבוי של כל  האתר מתבצע אוטומטית בכל יום על ידי השרתים שלנו, ככה שאין לכם מה לדאוג לגבי הנתונים שלכם או העיצוב.

 יחס חם ואישי, אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הפרויקט שלכם.

קידום ממומן Google

יצירת קמפיינים ידניים וחכמים - תוצאות

מדובר בפרסום המאפשר לכם להגיע באופן מידי לראש הדף במנוע החיפוש בתשלום פר הקלקה של גולש, כאשר לכל מילה או ביטוי יש תקציב המתומחר על פי הביקוש.

מחירי ההקלקות יכולים לנוע בין 0.20 אג' ולהגיע לעשרות שקלים, ולכן ניתן לבחור תקציב אישי משלכם.

מליוני גולשים מחפשים מדי יום בגוגל מוצרים חדשים או שירותים, הצגת מודעת פרסום בגוגל תאפשר לכם לקבל חשיפה רבה ללקוחות שחיפשו במכוון את השירות שלכם.

ניהול קמפיין דיגיטלי ממומן בגוגל דורש ניסיון בשביל להביא לביצועים טובים בעלות הנמוכה ביותר.

מומחי השיווק הדיגיטלי שלנו יספקו לכם שירות מקצועי הכולל מעקב וליווי יומי בכל הקשור לקמפיין.

אין צורך בהתחייבות מצדך, תוכל בכל רגע נתון לעצור את הקמפיין,

אתה היחיד ששולט בתקציב הפרסום שלך, בכל עת אתה יכול לשנות את התקציב בהתאם למה שמסתדר לך,

אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך.

מודעות פרסום בגוגל יוצגו רק למי שמחפש את מה שאתה מציע, רק לאנשים שרלוונטים לעסק שלך בשונה מפייסבוק ואינסטגרם, 

 

בידינו הסמכת Google Partners Premier 

QA

לפני שכל אתר יוצא לאוויר הוא עובר במחלקת הQA שלנו (בדיקות איכות)

למה לבדוק אתר אינטרנט?

כדי לראות שהאתר תואם את כל הציפיות, הן מבחינה טכנית והן מבחינת המטרות שהוגדרו עבורו

אנחנו בודקים שאכן האתר ידידותי למשתמש, קל לניווט מותאם למנועי החיפוש

בדיקה יסודית לגבי התאמה לכל מכשיר בכל גודל, מכל שנה.

  • בדיקה ראשונית: קריאת מסמכי האפיון, מדריכים למשתמש, נהלים (אם יש), ביצוע ניתוח סיכונים שבאמצעותו נקבע את עדיפויות הבדיקות וביצוע תשאול שיעזור בבדיקות.

 

  • פרטי בעל הדומיין, מהי מטרת האתר (מכירת מוצרים, הקניית ידע, מתן שירות, אתר תדמית וכו’), מהן דרישות אבטחת מידע (אם ישנן), מהן מילות המפתח של האתר, מיהו קהל היעד של האתר, מהן המיומנויות והמגבלות שלו, באלו קבוצות גיל מדובר, מאילו מקומות תתבצע הגלישה ובאלו מהירויות חיבור.

 

  • אימות פרטי בעל הדומיין (הכתובת) של האתר. 

 

  •  בדיקה פונקציונאלית מקיפה ומעמיקה של כל אחד מדפי האתר ושל האתר כולו כיחידה אחת. כלומר, האם האתר אכן פועל כראוי על פי המטרות שהגדרנו?

 

  • בדיקה שקוד האתר נכתב לפי הסטנדרטים המקובלים ומכווץ לזמני טעינה קצרים.

 

  • בדיקת ביצועים של כל אחד מדפי האתר והתרשמות כללית מהביצועים.

 

  • בדיקת שימושיות. בודקים שהאתר באמת ידידותי למשתמש, שקל להבין את מטרתו, שקל לנווט בו, שקל לבצע דרכו קנייה. בודקים שגם אנשים בעלי מוגבלות יוכלו לגלוש בו.

 

  • בודקים איך האתר נראה ומתפקד בדפדפנים שונים  ברזולוציות מסך שונות 

 

  • בדיקת אבטחה

 

  •  בדיקת טפסים כמו האם מילוי טופס “צור קשר”  שולח את הטופס ליעד שהגדרנו?

 

  • בדיקה שלכל הדפים והתמונות יש כותרות מתאימות והן מכווצות.

 

  • טקסט ל- Meta Tags (המודעה שתופיע בגוגל מתחת לכתובת האתר שלכם – כותרת + תיאור)

 

  • בדיקת איכות לטקסט האתר – האם יש כמות מספקת של טקסט ? האם יש פיזור נכון של מילות מפתח ?

 

  • בדיקת קיומה של מפת אתר,שאין קישורים שבורים ודפים מנותקים.

שיפור מהירות האתר

חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר מבחינת הקידום האורגני וחוויית המשתמש

המשתמשים מצפים לתגובה מהירה ומיידית, והם לא יבזבזו את הזמן בהמתנה לטעינת התוכן, ברוב המקרים הם פשוט יעברו למתחרים שלכם. גוגל סורק את האתר שלכם באופן קבוע, הם עוקבים אחרי מדדי התנהגות כמו ביקורים קצרים, קפיצות בחזרה לתוצאות החיפוש ועוד מדדים המצביעים על נטישות עקב מהירות האתר, ולוקחים אותם בחשבון בדירוג האורגני של האתר.

אתרים איטיים עלולים לגרום להפסדים כספיים למשתמשים – וגם לגוגל. אתרים אלה לרוב טוענים קבצים כבדים או משתמשים בטכנולוגיות מיושנות, ובעקבות זה גורמים לגוגל להשתמש ביותר רוחב פס, להקצות יותר משאבים, ולבזבז יותר כסף. לכן, גוגל תמיד ימשיכו "להעדיף" אתרים מהירים ולהעניש אתרים איטיים.

אז מה משפיע על מהירות האתר?

יש אלפי גורמים שמשפיעים על זמן טעינת האתר\עמוד, החל מהאחסון ועד משקל האתר ועניינים טכניים, גם גורמים הנמצאים פחות בשליטתנו כמו חיבור הרשת של המשתמשים. 

איך אנחנו משפרים את מהירות האתר?

  • צמצום מספר קריאות http
  • צמצום ואיחוד קבצים
  • שימוש בטעינה א-סינכרונית עבור CSS ו-JavaScript
  • עיכוב טעינה של JavaScript
  • שיפור זמן התגובה של השרת
  • דחיסת קבצים
  • אפשור הטמנה של משאבים סטטיים
  • הקטנת התמונות
  • מתן עדיפות לתוכן הנמצא בראש הדף
  • צמצום מספר ההפניות

לסיכום, יש הרבה גורמים שמשפיעים על מהירות האתר, וכל שינוי יכול להשפיע במידה מסוימת על מהירות האתר, וכמובן גם על חוויית המשתמש.

סירטונים שיווקיים

כתיבת תוכן לאתרים, מודעות פרסומיות ולכל מקום שזקוק לתוכן מרענן

כדי להגיע לתוצאות בשיווק הדיגיטלי שלכם, לא מספיק שהאתר שלכם יהיה יפה, אתם צריכים תוכן דיגיטלי איכותי, אנו ניצור תוכן שמציע ערך אמיתי, שיישאב אליו את הקוראים, תוכן שיגרום להם לרצות עוד,

אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם, אתר האינטרנט יהיה האיש שיווק שלכם שעובד עבור העסק שלכם 24 שעות, גם שאתם בחופשה.

כתיבת תוכן לאחר אפיון הרגלי הצריכה של הגולשים הייעודיים שלכם תוכל להפוך את האתר שלכם להצלחה אמיתית, כמו כן תוכן איכותי חשוב מאוד לקידום האורגני של האתר שלכם.

מיתוג

החלק משם לעסק שלכם ועד יצירת הלוגו והשפה המיתוגית של העסק

 

המותג שלך מגדיר אותך באופן נפרד מהמתחרים.

קודם כל נתחיל בתהליך אפיון, נלמד לעומק על העסק שלכם, על קהלי היעד, ומה החוויה שהלקוחות עומדים לקבל כאשר הם יוצרים קשר עם העסק שלכם.

לאחר האפיון נבין אילו חומרים מיתוגים עלינו להכין למותג החדש כמו:

שם העסק, עיצוב לוגו , כרטיסי ביקור, עיצוב באנרים ועוד 

משם נמשיך לבחירת הצבעים של המותג, הפונט המתאים וקו העיצוב שאתם יותר מתחברים אליו.

 

למה העסק שלכם צריך מיתוג ?

מיתוג טוב גורם ללקוחות להעריך, לחפש ולחזור לרכוש את המוצר או השירות באופן קבוע.

מיתוג טוב גם נותן תוצאות לטווח הארוך ובכך מגדיל את הרווחים של העסק.

 

ניו מדיה

ניהול שוטף של עמודים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם

נתחיל בבניית אסטרטגיה לעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלכם, נבין מי קהל היעד, מה תחומי העניין שלהם וכדומה,

לאחר מכן, נחליט על מספר קבוע של פוסטים צבעוניים ומלאי חיים שיפורסמו בעמוד העסקי שלכם, כאלה שיביאו לכם לקוחות, עוקבים ושיחות טלפון.

פוסטים הכוללים גרפיקה, סרטונים שיווקיים וכתיבה מקצועית.

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן לאתרים, מודעות פרסומיות ולכל מקום שזקוק לתוכן מרענן

כדי להגיע לתוצאות בשיווק הדיגיטלי שלכם, לא מספיק שהאתר שלכם יהיה יפה, אתם צריכים תוכן דיגיטלי איכותי, אנו ניצור תוכן שמציע ערך אמיתי, שיישאב אליו את הקוראים, תוכן שיגרום להם לרצות עוד,

אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם, אתר האינטרנט יהיה האיש שיווק שלכם שעובד עבור העסק שלכם 24 שעות, גם שאתם בחופשה.

כתיבת תוכן לאחר אפיון הרגלי הצריכה של הגולשים הייעודיים שלכם תוכל להפוך את האתר שלכם להצלחה אמיתית, כמו כן תוכן איכותי חשוב מאוד לקידום האורגני של האתר שלכם.

השלבים בדרך ל

אפיון מקצועי

נעים להכיר

היכרות עם העסק שלכם, מי האנשים שעומדים מאחוריו?, מה הצרכים שלכם ולמה אתם צריכים את האתר?
בין אם אתם נותני שירות או מוכרים מוצר- מה קהל היעד העיקרי של העסק שלכם וחשוב לא פחות, איך אתם רוצים שהאתר שלכם יראה?

חקר שוק

בשלב השני, לאחר שאפיינו את הצרכים שלכם והבנו מי אתם ואיך אתם רוצים שהאתר שלכם יראה, נבצע ניתוח של השוק בו אתם עוסקים, מי המתחרים שלכם? מה הם מציעים?, נלמד מהנקודות החזקות שלהם ונדע מהן הנקודות החלשות שלהם – ושם נשפר ונתן את המענה לקהל היעד.
ניתוח שוק איכותי הוא מצרך הכרחי לאפיון אתרים מקצועי.
אין צורך להתבייש בעובדה שאתם "מציצים" למתחרים, ה חלק מהתהליך וזה חשוב ואף נחוץ.

הצבת מטרות

לאחר שביצענו סקר שוק, נציב ביחד מטרות ויעדים אותם אנחנו רוצים להשיג, נתכנן אסטרטגיה שיווקית ונסדר את הפעולות כך שיקדמו אותנו אל היעד בזמן הקצר ביותר עם התוצאה הטובה ביותר.

חלוקת האתר

איך אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מחולק ? לפריסת העמודים באתר ישנה חשיבות רבה לצורתו, לזרימתו ובסופו של דבר לחווית המשתמש שלו.
נבנה תרשים זרימה ונפרוס את העמודים לפי סדר חשיבותם ולפי תוכנם.

עיצוב האתר

מכירים את המשפט "אנשים קונים עם העיניים" ?
אנשים נמשכים בצורה אינסטנקטיבית לדברים שמושכים להם את העין.
עיצוב האתר הוא חלק משמעותי בהצלחתו.
החל מהצבעים, הצורות ועד לפונטים, לריווח וכו'.
אתר שבנוי בצורה שלא מושכת את העין – לא יצליח.
חלק משלב האפיון הוא להבין מה מושך את העין של קהל היעד שלכם.
משם נמשיך לבניית השפה המיתוגית שלו ועיצוב חווית המשתמש בכל שלב ושלב של הדרך.

לסיכום

שלב אפיון האתר הינו חשוב מאוד להצלחתו של האתר, בניית אתר ללא אפיון מדויק דומה להרכבת רהיט ללא דף ההוראות.

ב ה צ ל ח ה

מבולבלים?

שאלות ותשובות

דף נחיתה הוא עמוד אחד מתומצת וממוקד המיועד לעסק הנותן שירות בודד ומעוניין בדף בו יהיה טופס השארת פרטים אותו אפשר לקדם בגוגל ולקבל לידים.
דף אשר מכוון את הגולש בו להשאיר בו פרטים באופן מיידי
דף נחיתה איננו מתאים לעסקים המוכרים מוצרים רבים.
אתר אינטרנט הוא אתר המחולק לעמודים המכילים תוכן\חנות המוכרת מוצרים

קידום אורגני -SEO הוא קידום יעיל ואיכותי אשר יכול להישאר במקום גבוה בגוגל הרבה זמן ואפילו לתמיד. הקידום נחשב לאיטי יותר מקידום ממומן.

קידום אתרים ממומן, שהוא למעשה פרסום בגוגל (בתוצאות הראשונות), שותפי גוגל, פייסבוק אינסטגרם ויו טיוב הוא קידום מהיר ובשניה שמתחילים לשלם לגוגל או לשותפיו אפשר לעלות בתוצאות ולהביא גולשים חדשים לאתר, פרסום זה מסתיים כאשר מפסיקים לשלם לגוגל או התקציב היומי נגמר.

בסופו של תהליך בניית האתר, לאחר שאישרתם את התוצאה, תקבלו הדרכה בסיסית על מערכת האתר כדי שתוכלו להיות עצמאיים ולעדכן את התוכן שאתם רוצים ללא כל תלות.
תינתן בנוסף תמיכה טלפונית כארבעה חודשים מסיום בניית האתר.
במידה ואתם מעוניינים בתחזוקה שוטפת שלנו זה גם אפשרי בתשלום חודשי סמלי, תלוי אם האתר הוא חנות שבה צריך כל הזמן לעדכן מוצרים או אתר פשוט שרק לפעמים זקוק לרענון של התוכן.

זמן בנייה ועיצוב של אתר נע בין שבועיים לחודש.
זמן בנייה של דף נחיתה נע בין יומיים לחמישה ימים.

המחירים שלנו כוללים דומיין (אותו אנחנו נבחר) ואחסון לשנה.

כל האתרים שלנו מאובטחים באמצעות תעודת אבטחה של SSL.

לקבלת הצעת מחיר

או סתם לדסקס